Gyakori kérdések

Mikorra várható a rendelt termék megérkezése?

Rendelésinket mindig visszaigazoljuk, ami a rendelés megérkezését jelzi.

A kiszállítás 2-3 munkanapon belül megtörténik.

A futárszolgálat a küldemény nyomkövetéséről és a kézbesítés időpontjáról e-mailt küld Neked. A levélben feltüntetett linken tudod a kiszállítás időpontját módosítani, ha a megadott dátum nem megfelelő számodra.

Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelésedet az utána követő első munkanapon dolgozzuk fel.

Mennyibe kerül a web áruházban megrendelt termék kiszállítása?

A futárszolgálat díja 1600 Ft. Ingyen kiszállítást biztosítunk 20 000 Ft feletti vásárlás esetén.

Hogyan tudom kifizetni a webáruházi rendelt termékek vételárát?

  • Banki átutalással
  • A megrendeléskor bankkártyával. (SimplePay)
  • Utánvétes fizetés, azaz a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával.

Hogyan küldhetem vissza a webáruházból megrendelt terméket?

Az oldalunkon letölthető elállási nyilatkozat kitöltött példányával együtt saját költségen kell a terméket visszajuttatni hozzánk.

Mit tegyek, ha problémám van a megvásárolt termékkel kapcsolatban?

Minden esetben keress fel minket telefonon (06 20 2212 852) vagy mailben. (info@baby-paradise.hu)

Hová fordulhatok, ha a webáruházban megvásárolt termék működésével, beüzemelésével kapcsolatosan kérdéseim merülnek fel?

Minden esetben keress fel minket telefonon (06 20 2212 852 ) vagy mailben. (info@baby-paradise.hu)

Shopping Cart
Scroll to Top